МОТИВАЦІЯ ІДЕОНІМІВ
Ключові слова:
ідеонім, мотивація, мотиваційна класифікація, мотиваційна структура ідеонімікону, тип мотиваціїАнотація
Статтю присвячено аналізу двох підходів до мотивації власних назв — традиційного й когнітивно-ономасіологічного. Проаналізовано мотиви номінації 100 англомовних ідеонімів на позначення літературних творів за двома мотиваційними класифікаціями
Посилання
Карпенко М. Ю. Онімний простір Інтернету (на матеріалі англомовних сайтонімів) : дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / М. Ю. Карпенко. - Одеса, 2016. - 251 с.
Селіванова О. О. Ергонімікон міста Чекаси: когнітивний аспект / О. О. Селіванова / / Записки з ономастики. - 2011. - № 14. - С. 171-179.
Селіванова О. О. Лінгвістична енциклопедія / О. О. Селіванова. - Полтава: Довкілля-К, 2010. - 843 с.
Суперанская А. В. Общая теория имени собственного / А. В. Суперанская. - Изд. 2-е, испр. - М.: Изд-во ЛКИ, 2007. - 368 с.
Торчинський М. М. Структура, типологія і функціонування онімної лексики української мови : дис. ... докт. філол. наук : 10.02.01 / М. М. Торчинський. - К., 2010. - 502 с.
Українська мова : енциклопедія / [під ред. В. М. Русанівського, ін.]. - К.: «Українська енциклопедія» ім. М. П. Бажана, 2007. - 856 с.
Goodreads [Електронний ресурс]. - Режим доступу : https://www.goodreads.com/.
The Greatest Books [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://thegreatestbooks.org/.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій.