АНТРОПОНІМИ У ЖАНРОВОМУ РІЗНОМАЇТТІ У РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ ВЕТЕРИНАРНИХ ПРЕПАРАТІВ НА ПОЧАТКУ 20 СТОЛІТТЯ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2410-3373.2021.24.248316Ключові слова:
рекламний текст, фармацевтичні препарати, ветеринарна медицина, антропонім, власні назвиАнотація
Вступ. У статті обговорюються особливості власних назв у рекламних текстах фармацевтичних ветеринарних препаратів. Увагу приділено опису структурно-семантичних особливостей антропонімів. Ми досліджуємо власні назви як частину структури рекламних текстів фармацевтичних ветеринарних препаратів.
Мета. Метою статті є аналіз антропонімів у рекламних текстах фармацевтичних ветеринарних препаратів. Об’єктом дослідження є власні назви в рекламних текстах фармацевтичних ветеринарних препаратів. Предметом дослідження є антропоніми в рекламних текстах на початку 20 століття.
Матеріали та методи. Мета визначає вибір методів нашого дослідження: були використані загальнонаукові методи систематизації, аналізу та синтезу, кількісного аналізу. У роботі використано описовий метод рекламних текстів. Серед спеціальних лінгвістичних методів використовувався структурний, який допоміг визначити особливості будови антропонімів. Антропоніми для нашого дослідження були вилучені з газети «Вісник громадської ветеринарії» за період 1904-1906 років.
Результати. В результаті дослідження встановлено структурно-семантичні особливості антропонімів.
Висновки. Антропоніми в рекламних текстах фармацевтичних ветеринарних препаратів на початку 20 століття зустрічаються майже у всіх аналізованих текстах. Практична цінність роботи полягає в тому, що аналіз антропонімів у рекламних текстах відкриває перспективи для подальших досліджень, які можуть бути пов’язані з виявленням специфічних характеристик власних назв у рекламних текстах фармацевтичних ветеринарних препаратів у різних мовах. Підсумовуючи відзначимо, що ретельний аналіз рекламних текстів фармацевтичних ветеринарних препаратів допоміг встановити структуру антропонімів та особливості функціонування.
Посилання
Бернадская, Ю. С.(2008). Текст в рекламе. М: Юнити-Дана.
Кафтанджиев, Х (2005). Гармония в рекламной коммуникации. М.: Эксмо.
Грушевська, Ю. А.(2005). Власні назви в російському рекламному тексті: лінгвістичний і функціональний аспекти : автореф. дис. … канд. філол. наук : 10.02.02. Дніпропетровськ.
Кёниг, Т. (1925). Реклама и плакат как орудие пропаганды.М.: Время.
Кудиба С. М. (2008). Функціональний потенціал алюзивних власних імен у рекламних текстах (на матеріалі англійської, української та російської реклами): автореф. дис. … канд. філол. наук : 10.02.17. Львів.
Кутуза, Н. В. Оніми в асоціативному полі рекламної слоганістики. Записки з ономастики. 2015. Вип. 18. С. 405–415.
Матвєєва, С. А.(2006). Сайт як жанр інтернет-комунікації (на матеріалі персональних сайтів учених). Автореф. дис.канд. …філол. наук. Донецьк.
Мануйлов, М.А. (1925). Психология рекламы. М.: Государственное техническое издательство.
Медведева, Е.В.(2003). Рекламная коммуникация. М.: Едиториал УРСС.
Стегней, М.М. (2006). Історія лікувальної справи тварин Київщини (кінець ХІХст. – початок ХХ ст.) : автореф. дис. … канд. вет. наук : 16.00.12. Київ, 2006. 26 с.
Тихонов, А. И., Ярных, Т. Г..(2002). Технология лекарств: учеб. Для фармац.вузов и фак. Х.:НФАУ, Золотые страницы.
Сучасний словник літературознавчих термінів. (2003). Автор-укладач М.Ф.Гетьманець. Харків:Веста: Видавництво «Ранок».
Хоган, К. (2004). Психология убеждения: Как добиться поставленной цели. Х-М.: Рипол Классик.
Хрушкова, О.А. (2016). Структура та функційне навантаження писемних носіїв інформації сучасного міста: дис. … канд. філол. наук : 10.02.01 . Дніпропетровськ. нац.ун-т. ім..олеся Гончара. Дніпро. 249 с.
Юкало, В. Я. (2003). Мовні стереотипи в комунікаціях лікаря. дис. … канд. філол. наук : 10.02.01. Київ. НАН України. Інститут Української мови.
Anderson, S.(2005). Making Medicines: A Brief History of Pharmacy and Pharmaceuticals. Pharmaceutical Press.
Basara, L.R., Montagne, M. (1994). Searching for Magic Bullets: Orphan Drugs, Consumer Activism, and Pharmaceutical Development. Routledge.
Brody, H. (2008). Hooked: Ethics, the Medical Profession, and the Pharmaceutical Industry. Rowman & Littlefield.
Haverison, M., Pati, B. (2009). The Social History of Health and Medicine in Colonial India. Taylor&Francis.
Kramsch, Claire. (1998). Language and Culture. Oxford University Press.
Lassen, I., Strunck, J., Vestergaard, T. (2006). Mediating Ideology in Text And Image: Ten Critical Studies: John Benjamins Publishing Company.
Le Roy, B. F. (1921). The Essentials of Advertising. N-Y.: McGraw-Hill Book Company.
Newmark, P. (1999). Word, Text, Translation: Multilingual Matters.
Rorty, J. (1934). Our Master’s Voice: Advertising. New-York: The John Day Company.
Tungate, M. (2007). Ad Land. Kogan Page Publishers.
Williams, S.J., Gabe, J., Davis, P. (2009). Pharmaceuticals and Society: Critical Discourses and Debates. John Wiley & Sons.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій.