СТРУКТУРА ТА СЕМАНТИКА ПРАГМАТОНІМІВ У РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ ВЕТЕРИНАРНИХ ПРЕПАРАТІВ.

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18524/2410-3373.2019.22.198757

Ключові слова:

рекламний текст, фармацевтичний, ветеринарний препарат, прагматонім, власні назви

Анотація

Анотація. В статті розглядаються особливості власних назв у рекламних фармацевтичних текстах  ветеринарних препаратів. Увагу приділено опису структурних та семантичних особливостей прагматонімів. У роботі висвітлено функційне навантаження прагматонімів, які виконують номінативну, інформаційну та  рекламну функції. Також виокремлено певні структурні особливості прагматонімів у рекламних  текстах: прості; складні; а також складені. Метою статті є аналіз прагматонімів  у рекламних текстах ветеринарних препаратів у структурно-семантичному аспекті. Об’єктом дослідження є прагматоніми у рекламних текстах ветеринарних препаратів. Предмет дослідження – структурно-семантичні особливості прагматонімів. Мета визначає вибір методів у нашому дослідженні: було використано загальнонаукові методи систематизації, аналізу та синтезу; кількісний аналіз. Серед спеціальних лінгвістичних методів залучено структурний, функціональний, які прислужились у визначенні особливостей структури, семантики й функцій  прагматонімів. Сумуючи вищезазначене, можемо підкреслити, що вперше було проведено структурно-семантичний аналіз  прагматонімів у  рекламних текстах  ветеринарних препаратів. Практична цінність роботи полягає у тому, що проведений аналіз прагматонімів у рекламних текстах відкриває перспективи подальших досліджень, які можуть бути пов’язані з виявленням диференційних особливостей прагматонімів у різних мовах. В результаті розвідки були встановлені структурно-семантичні особливості прагматонімів.

Посилання

Buchko, D.G, Tkachova, N.V. (2012).Dictionary of Ukrainian Onomastic Terminology. Kharkiv: Morning-NT.

Grushevs`ka, Yu. A. ( 2005). Proper Names in Russian Advertising Text: Linguistic and Functional aspects, Degree Thesis, Dnepropetrovsk National University.

Karpenko, Yu. A. (2008). Specificity of the proper name in language and speech. Literary onomastics. Odesa: Astroprint, pp. 221-235.

Superans`ka, A.V. (2007). General Theory of Proper Name. Moscow: LKI.

Torchinskyj, M.M. (2008). Structure of the Onymic Space of the Ukrainian Language: monograph. Khmelnitskyj, Avist.

Torchinskiyj, M.M. (2010). Structure, Typology and Functioning of the Onymic Vocabulary of the Ukrainian Language, Degree Thesis, Kyiv National University named after Taras Shevchenko

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-18

Номер

Розділ

СТАТТІ