СТРУКТУРА ТА СЕМАНТИКА ПРАГМАТОНІМІВ У РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ ВЕТЕРИНАРНИХ ПРЕПАРАТІВ.
DOI:
https://doi.org/10.18524/2410-3373.2019.22.198757Ключові слова:
рекламний текст, фармацевтичний, ветеринарний препарат, прагматонім, власні назвиАнотація
Анотація. В статті розглядаються особливості власних назв у рекламних фармацевтичних текстах ветеринарних препаратів. Увагу приділено опису структурних та семантичних особливостей прагматонімів. У роботі висвітлено функційне навантаження прагматонімів, які виконують номінативну, інформаційну та рекламну функції. Також виокремлено певні структурні особливості прагматонімів у рекламних текстах: прості; складні; а також складені. Метою статті є аналіз прагматонімів у рекламних текстах ветеринарних препаратів у структурно-семантичному аспекті. Об’єктом дослідження є прагматоніми у рекламних текстах ветеринарних препаратів. Предмет дослідження – структурно-семантичні особливості прагматонімів. Мета визначає вибір методів у нашому дослідженні: було використано загальнонаукові методи систематизації, аналізу та синтезу; кількісний аналіз. Серед спеціальних лінгвістичних методів залучено структурний, функціональний, які прислужились у визначенні особливостей структури, семантики й функцій прагматонімів. Сумуючи вищезазначене, можемо підкреслити, що вперше було проведено структурно-семантичний аналіз прагматонімів у рекламних текстах ветеринарних препаратів. Практична цінність роботи полягає у тому, що проведений аналіз прагматонімів у рекламних текстах відкриває перспективи подальших досліджень, які можуть бути пов’язані з виявленням диференційних особливостей прагматонімів у різних мовах. В результаті розвідки були встановлені структурно-семантичні особливості прагматонімів.
Посилання
Buchko, D.G, Tkachova, N.V. (2012).Dictionary of Ukrainian Onomastic Terminology. Kharkiv: Morning-NT.
Grushevs`ka, Yu. A. ( 2005). Proper Names in Russian Advertising Text: Linguistic and Functional aspects, Degree Thesis, Dnepropetrovsk National University.
Karpenko, Yu. A. (2008). Specificity of the proper name in language and speech. Literary onomastics. Odesa: Astroprint, pp. 221-235.
Superans`ka, A.V. (2007). General Theory of Proper Name. Moscow: LKI.
Torchinskyj, M.M. (2008). Structure of the Onymic Space of the Ukrainian Language: monograph. Khmelnitskyj, Avist.
Torchinskiyj, M.M. (2010). Structure, Typology and Functioning of the Onymic Vocabulary of the Ukrainian Language, Degree Thesis, Kyiv National University named after Taras Shevchenko
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Записки з ономастики
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій.