ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІЙНОГО НАВАНТАЖЕННЯ АРОМАТОНІМІВ

Автор(и)

  • Ievgeniia Bila кандидат філологічних наук, доцент кафедри англійської мови № 2 Національного університету «Одеська морська академія», Україна https://orcid.org/0000-0001-6101-501X

DOI:

https://doi.org/10.18524/2410-3373.2018.21.155180

Ключові слова:

онім, ароматонім, парфум, номінативно-ідентифікаційно-диференціююча функція

Анотація

У статті досліджується функційне навантаження ароматонімів, аналізуються різні функції власних назв, серед яких виділяють активні й пасивні. До активних належать інформативна й експресивна функції, до пасивних – пізнавальна й акумулююча. Встановлено, що ароматоніми виконують лише одну мовну функцію індивідуалізації, або номінативно-ідентифікаційно-диференціюючу. Що стосується мовленнєвих функцій, то ароматоніми здатні виконувати емотивно-експресивну функцію. З екстралінгвальних функцій ароматоніми можуть виконувати інформаційно-рекламну, сугестивну, енкантативну та культурно-символічну функції.

Посилання

Amaghlobeli, N. (2012). Linguistic Features of Typographic Emoticons. Theory and Practice in Language Studies. Vol. 2, No. 2, pp. 348–354.

Azuma, J., Ebner, M. A Stylistic Analysis of Graphic Emoticons: Can they be

Candidates for a Universal Visual Language of the Future? [Electronic resource] / J. Azuma, M. Ebner. Available from: https://www.researchgate.net/.

Belskaya, T. I. (2010). Means of actualization of the basic concepts of the perfume discourse of modern French: author. diss. on competition uch. degree of candidate filol. Sciences: spec. February 10, 2005 Romance Languages. Moscow, 26 p.

Gorbanevsky, M. V. (1988). Onomastics in fiction: philological etudes. Moscow.: Publishing house of the UDN, 88 p.

Grushevska, Yu. A. (2005). Vlasni name in Russian advertising text: lіngvіstichny i functional aspects: dis.... Cand. filol. Sciences: 10.02.02. Dnipropetrovsk, 232 p.

Karpenko, Yu. O. (2007). Functions of the language. Ukrainian language: [encyclopedia] / red. V. M. Rusanovsky, O. O. Taranenko, and others. K.: Ukr. Encyclopedia, pp. 807–809.

Kovalevska, T. Yu. (2008). Communicative aspects of neurolinguistic programming: [monograph]. Odessa: Astroprint, 324 p.

Kryukova, I. V. (2004). Advertising name: from image to precedent: diss.... d.filol Sciences: 02.10.19. Volgograd, 360 c.

Mikhailov, V. N. (2008). On the question of the suggestive properties of onomastic vocabulary in the «poetic language». Anthology of poetonimological thought. Volume 1. Donetsk: South-East, pp. 96–97.

Neklesova, V. Yu. (2010). The cognitive nature of their own names on the designation of time: diss.... Candidate. filol Sciences: 02.10.15. Odessa, 239 p.

Superanskaya, A. V. (1969). Structure of the proper name. Phonology and morphology. M.: Science, 208 p.

Suprun, V. I. (2000). Onomastic field of the Russian language and its artistic and aesthetic potential: [monograph]. Volgograd: Change, 172s.

Torchinskiy, M. M. (2008). The structure of the onymic space of the Ukrainian language: [monograph]. Khmelnitsky: Avis, 551 p.

Hall, M. (2015). Full course of NLP. Moscow: AST, 640 p.

[Electronic resource] // Available from: http://www.cafleurebon.com/ namethat-tune-and-name-a-perfume-ellen-covey-of-olympic-orchids-x-afleurebon-noteworthy-music-project/

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-01-25

Номер

Розділ

СТАТТІ