DOI: https://doi.org/10.18524/2410-3373.2018.21.155180

ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІЙНОГО НАВАНТАЖЕННЯ АРОМАТОНІМІВ

Ievgeniia Bila

Анотація


У статті досліджується функційне навантаження ароматонімів, аналізуються різні функції власних назв, серед яких виділяють активні й пасивні. До активних належать інформативна й експресивна функції, до пасивних – пізнавальна й акумулююча. Встановлено, що ароматоніми виконують лише одну мовну функцію індивідуалізації, або номінативно-ідентифікаційно-диференціюючу. Що стосується мовленнєвих функцій, то ароматоніми здатні виконувати емотивно-експресивну функцію. З екстралінгвальних функцій ароматоніми можуть виконувати інформаційно-рекламну, сугестивну, енкантативну та культурно-символічну функції.


Ключові слова


онім, ароматонім, парфум, номінативно-ідентифікаційно-диференціююча функція

Повний текст:

PDF

Посилання


Amaghlobeli, N. (2012). Linguistic Features of Typographic Emoticons. Theory and Practice in Language Studies. Vol. 2, No. 2, pp. 348–354.

Azuma, J., Ebner, M. A Stylistic Analysis of Graphic Emoticons: Can they be

Candidates for a Universal Visual Language of the Future? [Electronic resource] / J. Azuma, M. Ebner. Available from: https://www.researchgate.net/.

Belskaya, T. I. (2010). Means of actualization of the basic concepts of the perfume discourse of modern French: author. diss. on competition uch. degree of candidate filol. Sciences: spec. February 10, 2005 Romance Languages. Moscow, 26 p.

Gorbanevsky, M. V. (1988). Onomastics in fiction: philological etudes. Moscow.: Publishing house of the UDN, 88 p.

Grushevska, Yu. A. (2005). Vlasni name in Russian advertising text: lіngvіstichny i functional aspects: dis.... Cand. filol. Sciences: 10.02.02. Dnipropetrovsk, 232 p.

Karpenko, Yu. O. (2007). Functions of the language. Ukrainian language: [encyclopedia] / red. V. M. Rusanovsky, O. O. Taranenko, and others. K.: Ukr. Encyclopedia, pp. 807–809.

Kovalevska, T. Yu. (2008). Communicative aspects of neurolinguistic programming: [monograph]. Odessa: Astroprint, 324 p.

Kryukova, I. V. (2004). Advertising name: from image to precedent: diss.... d.filol Sciences: 02.10.19. Volgograd, 360 c.

Mikhailov, V. N. (2008). On the question of the suggestive properties of onomastic vocabulary in the «poetic language». Anthology of poetonimological thought. Volume 1. Donetsk: South-East, pp. 96–97.

Neklesova, V. Yu. (2010). The cognitive nature of their own names on the designation of time: diss.... Candidate. filol Sciences: 02.10.15. Odessa, 239 p.

Superanskaya, A. V. (1969). Structure of the proper name. Phonology and morphology. M.: Science, 208 p.

Suprun, V. I. (2000). Onomastic field of the Russian language and its artistic and aesthetic potential: [monograph]. Volgograd: Change, 172s.

Torchinskiy, M. M. (2008). The structure of the onymic space of the Ukrainian language: [monograph]. Khmelnitsky: Avis, 551 p.

Hall, M. (2015). Full course of NLP. Moscow: AST, 640 p.

[Electronic resource] // Available from: http://www.cafleurebon.com/ namethat-tune-and-name-a-perfume-ellen-covey-of-olympic-orchids-x-afleurebon-noteworthy-music-project/


Пристатейна бібліографія ГОСТ


  1. Бельская Т.И. Средства актуализации опорных концептов парфюмерного дискурса современного французского языка: автореф. дисс. на соискание уч. степени канд. филол. наук: спец. 10.02.05 «Романские языки»/ Татьяна Игоревна Бельская. – М., 2010. – 26 с.
  2. Горбаневский М.В. Ономастика в художественной литературе: филологические этюды/ Михаил Викторович Горбаневский. – М.: Изд-во УДН, 1988. – 88 с.
  3. Грушевська Ю.А. Власні назви в російському рекламному тексті: лінгвістичний і функціональний аспекти: дис. ... канд. філол. наук: 10.02.02 / Юлія Андріївна Грушевська. – Дніпропетровськ, 2005. – 232 с.
  4. Карпенко Ю.О. Функції мови / Юрій Олександрович Карпенко // Українська мова: [енциклопедія] / редкол.: В.М.Русанівський, О.О.Тараненко та ін. – [3-е вид.]. – К.: Укр. енциклопедія, 2007. – С. 807–809.
  5. Ковалевська Т.Ю. Комунікативні аспекти нейролінгвістичного програмування: [монографія] / Т.Ю. Ковалевська. – Одеса: Астропринт, 2008. – 324 с.
  6. Крюкова И.В. Рекламное имя: от изображения до прецедентности: дисс. ... д.филол. наук: 10.02.19  / Ирина Васильевна Крюкова. –  Волгоград, 2004. – 360 c.
  7. Михайлов В.Н. К вопросу о суггестивных свойствах ономастической лексики в «поэтическом языке» / В.Н.Михайлов // Антология поэтонимологической мысли.  – Том 1. – Донецк: Юго-Восток, 2008. – С. 96–97.
  8. Неклесова В.Ю. Когнітивна природа власних назв на позначення часу : дис....канд. філол. наук : 10.02.15 / Валерія Юріївна Неклесова. – Одесса, 2010. – 239 с.
  9. Суперанская А.В. Структура имени собственного. Фонология и морфология / А.В.Суперанская. – М. : Наука, 1969. – 208 с.
  10. Супрун В.И. Ономастическое поле русского языка и его художественно-эстетический потенциал: [монография] / В.И.Супрун. – Волгоград : Перемена, 2000. – 172с.
  11. Торчинський М. М. Структура онімного простору української мови: [монографія] / Михайло Миколайович Торчинський. – Хмельницький: Авіст, 2008. – 551 с.
  12. Холл М. Полный курс НЛП / М.Холл, Б.Боденхамер. – М.: АСТ, 2015. – 640 с.
  13. Amaghlobeli N. Linguistic Features of Typographic Emoticons/ Natia Amaghlobeli // Theory and Practice in Language Studies – 2012. – Vol. 2, No. 2. – pp. 348–354.
  14. Azuma J., Ebner M.  A Stylistic Analysis of Graphic Emoticons: Can they be Candidates for a Universal Visual Language of the Future? [Electronic resource] / J.Azuma, M.Ebner. – Available from: https://www.researchgate.net/.
  15. [Electronic resource] // Available from: http://www.cafleurebon.com/ name-that-tune-and-name-a-perfume-ellen-covey-of-olympic-orchids-x-afleurebon -noteworthy-music-project/




ISSN: 2410-3373
DOI: 10.18524/2410-3373